POLÍTICA DE QUALITAT
La Direcció de CONSTRUCCIONS CAPSANA, S.L. estableix com a objectiu prioritari l’obtenció de serveis amb índexs òptims de qualitat, amb la finalitat de satisfer les necessitats dels nostres clients actuals i futurs.
És tasca de la Direcció de l’empresa fomentar i exigir a tots i cadascun dels empleats una presa de consciència en qualitat i seguretat laboral, potenciant i donant suport a totes les activitats que permetin millorar permanentment el servei ofert als nostres clients.
Totes les normes en matèria de qualitat i seguretat en el treball es formalitzen per escrit, i totes les persones de l’empresa les han de complir estrictament. Les activitats realitzades a CONSTRUCCIONS CAPSANA, S.L. estan encaminades a aportar la màxima qualitat al client en els treballs realitzats.
Per això, hem dissenyat una estratègia que combina els recursos humans amb els mitjans tècnics al nostre abast, en tres línies bàsiques:
QUALITAT DEL TREBALL
Definida en base a:
Compliment de les especificacions definides pel client.
Control de la matèria primera utilitzada en els nostres treballs.
Control de qualitat en tots els processos.
QUALITAT DEL SERVEI
Implantació d’un Sistema de Gestió de la Qualitat eficaç que permeti una adaptació màxima a les expectatives dels nostres clients:
Compliment del termini de lliurament acordat amb els clients.
Assessorament tècnic i personalitzat de cada projecte.
Compliment amb la normativa i reglamentació vigent.
QUALITAT DE GESTIÓ
Millora contínua en la gestió de la nostra empresa:
Formació i motivació del personal.
Optimització dels recursos disponibles.
Millora de la imatge de l’empresa en el seu entorn.
Aquesta política de qualitat és comunicada a tot el personal de CONSTRUCCIONS CAPSANA, S.L., així com als seus col·laboradors, mitjançant reunions, comunicats i la seva difusió permanent al tauler informatiu.
En les revisions per a la Direcció es revisa anualment el contingut d’aquesta política per garantir-ne l’adequació contínua.